0 items in uw mandje
U heeft geen items toegevoegd
aan uw mandje.

Kunnen de besteld artikelen ook gemonteerd worden en wat zijn de kosten?
Neem contact op met info@horrenmaatwerk.nl en afhankelijk van het product en de afstand kunnen wij u een prijsopgaaf doen toekomen,

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Dat is mogelijk, wij zijn gevestigd aan de Ruurloseweg 25, 7021 HB Zelhem

Verzendkosten
De verzendkosten bedragen € 4,95 binnen Nederland . U kunt met Track & Trace uw zending volgen. Deze krijgt u per email als het pakketje is aangemeld bij TNT/post.nl

Aan wie levert Horrenmaatwerk.nl?
Onze webwinkel is bedoeld voor zowel particulieren als bedrijven.

Hoe lang blijven de aanbiedingen op de startpagina geldig?
Deze zijn geldig zolang ze op de site staan en zolang de voorraad strekt.

Hoe snel krijg ik mijn order geleverd?
Dit is afhankelijk van de voorraadstatus van sommige artikelen. In de regel leveren wij binnen 5 werkdagen.

Wat zijn de betaalmogelijkheden?
iDeal (de veiligste en snelste manier)

Ik heb een defect artikel binnen de garantietermijn (1 jaar), wat moet ik doen?
Horrenmaatwerk.nl levert alle artikelen met 1 jaar fabrieksgarantie. Indien uw artikelen met een fabrieksfout zijn geleverd kunt u het beste contact met ons opnemen via het contact formulier. Vergeet niet uw ordernummer te vermelden en omschrijf duidelijk de klacht.
Hierna bekijkt onze technische dienst wat we het beste kunnen doen om het zo spoedig mogelijk op te lossen. Of uw product binnen de garantievoorwaarden valt is te alle tijde ter beoordeling van de betreffende reparateur. U draagt zelf de kosten voor het versturen van uw product. Wij nemen, mits het product onder de garantievoorwaarden van de reparateur valt, de kosten voor verzenden naar u terug, voor onze rekening. U dient bij het pakketje een briefje te doen met natuurlijk uw gegevens, ordernummer en klachtomschrijving en bankrekeningnummer.

Aankoopbewijs/factuur
Bij iedere afgeleverde bestelling ontvangt u een factuur. Deze factuur dient naast aankoopbewijs van uw bestelling ook als garantiebewijs. In sommige gevallen, vooral bij elektronische apparatuur, worden er door de fabrikant ook garantiepapieren meegeleverd. Mocht er onverhoopt een defect optreden aan uw product dan heeft u beide nodig om aanspraak te maken op de garantie.

Ik heb een verkeerd artikel geleverd gekregen, wat moet ik doen?
Stuur uw melding via het contact formulier samen met uw ordernummer en telefoonnummer.
En wij zullen het kosteloos oplossen.

Zichttermijn
Als u uw bestelling heeft ontvangen geldt er een zichttermijn van zeven dagen. In deze periode kunt u uw bestelling ongebruikt, onbeschadigd en compleet in de originele verpakking terugsturen. Horrenmaatwerk.nl geeft de wijze van retourneren aan. Wanneer u een product wenst te retourneren dient u dit per e-mail en op de begeleidende brief of kopie van factuur bij de retourzending, onder vermelding van uw naam en ordernummer, aan Horrenmaatwerk.nl door te geven. Graag vernemen wij ook de reden voor de retournering. U dient bij een retourzending altijd de factuur te voegen. Zonder meegezonden factuur worden retourzendingen niet in behandeling genomen. Indien wij een artikel niet als retour kunnen accepteren en deze weer naar de klant moeten verzenden, zijn alle kosten voor rekening van de klant.
Zendingen worden op kosten van de klant geretourneerd. Ongefrankeerde/ rembourszendingen worden niet geaccepteerd door Horrenmaatwerk.nl.

Transport schade
Wij verzoeken u in verband met onze kwaliteitsgarantie de verpakking op beschadigingen te controleren. Indien de verpakking beschadigd is, verzoeken wij u, in het bijzijn van de transporteur, het geleverde apparaat op beschadigingen te controleren.
Wanneer het apparaat beschadigd is kunt u dit kosteloos aan de transporteur retourneren en zullen wij voor een nieuw apparaat zorg dragen.

Indien bij de aflevering geen handtekening bevoegde aanwezig is zullen de producten mee retour genomen worden en zijn de transportkosten bij de eerstvolgende levering voor uw rekening.